Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
ZoekenIndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Dit gaat te ver!

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Hoianddoei




Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 29-01-11

Dit gaat te ver! Empty
BerichtOnderwerp: Dit gaat te ver!   Dit gaat te ver! I_icon_minitimedo feb 10, 2011 7:09 pm

Dit gaat allemaal over Arend's zijn gedrag in de Clan Chat

Ik wil hierbij duidelijk maken dat sommige ranks in de cc helemaal nutteloos zijn. Een hoge rank is nodig om orde te houden, en geen conflicten te veroorzaken.
Wat gebeurde er "Donderdag 10 Februari"?

Arend kwam online, het was helemaal stil in de Clan Chat.
Arend begint opeens te praten, en zegt dat er allemaal goede stuff en geld zit, dat kan ie lekker overmaken.
Hij zegt dat het een hacker is, die andere accounts ook heeft gehackt
^ Dit is niet zo duidelijk, een hacker zou nooit zeggen dat hij een hacker is - en zal ook nooit heel zijn hack beschrijving duidelijk maken.
Ook was het helemaal stil, hoe wist een hacker dat wij Nederlands waren? Zonder dat wij iets zeiden.
--
Nu komt de hacker ermee dat hij ons ook gaat hacken, en hij kende ons opeens allemaal =S
Hij zei ook dat hij goede items had van een andere cc gebruiker, die niet eens online was! Hoe wist de hacker dan dat die speler in de cc zat?

Later...

Arend komt weer online, wij beginnen tegen hem te zeggen dat hij volgende keer normaal moet doen. En dat hij ons niet moet bedreigen met hacken.
Hij ontkent alles, dat hij huiswerk aan het maken was, noem maar op.

Een andere clangenoot komt ermee dat Arend naar zijn bank moet kijken, en als Arend dat doet, ziet ie opeens dat er 2M weg is.
Als iemand gehackt is, wil je toch gelijk kijken op je account of er iets weg is?
De laatste keer was hij op de Grand Exchange, en net opeens in Camelot.
Je zou toch eerder denken dat een speler kijkt op de G.E welke spullen hij heeft, en dan met een ander account de items over neemt? Waarom stond hij dan in Camelot?

Ik kom er dan ook mee waarom hij niet gelijk zijn wachtwoord verandert. Komt hij er mee dat ie dat gelijk gaat doen.
En dan heeft ie het 5 minuten later al 3 keer gedaan! Maar als je gehackt bent, wil je zo snel mogelijk een ander wachtwoord, Arend doet dit pas een half uur later -.-

Bij deze standpunt vraag ik opheldering en wil ik meer weten wat de waarheid is. Is hij echt gehackt, of is dit allemaal nep!?!

Om een discussie te vermijden, heb ik dit gemaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kings Jesdaa

Kings Jesdaa


Aantal berichten : 70
Registratiedatum : 29-12-10
Woonplaats : In a galaxy far far away

Dit gaat te ver! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dit gaat te ver!   Dit gaat te ver! I_icon_minitimedo feb 10, 2011 7:39 pm

Ik keur het voorlopig goed. Het is wachten op Arend. Hoewel ik nu denk dat Arend niks heeft gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/user/TheKingsjesdaa
kingbauke6




Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 29-12-10

Dit gaat te ver! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dit gaat te ver!   Dit gaat te ver! I_icon_minitimedo feb 10, 2011 8:11 pm

Hoianddoei schreef:
Hij zei ook dat hij goede items had van een andere cc gebruiker, die niet eens online was! Hoe wist de hacker dan dat die speler in de cc zat?
weet je die "cc gebruiker"logde net in en arend heeft die "cc gebruiker" (volgens mij) in zijn friend list staan
arend heeft hoge rang dus grote kans dat die persoon ook in de cc zit
Terug naar boven Ga naar beneden
Arend

Arend


Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 28-12-10
Leeftijd : 26

Dit gaat te ver! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dit gaat te ver!   Dit gaat te ver! I_icon_minitimedo feb 10, 2011 9:00 pm

Als je een topic maakt met mij verhaal erin moet je het er goed in doen.
Ik had vroeger mijn acc gedeelt een half jaar geleden mijn vriend is ermee gestopt hierdoor heb ik mijn wachtwoord 3 keer veranderd dus niet daarna. Ten tweede ik kwam er pas achter toen jullie het zeiden ik ging niet naar de bank omdat jullie mij hebben bezig hebben gehouden.


Edit: Quote geen hele teksten, om het ordelijk te houden
Thank you (:
Diedzz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://arendhino.websitemaker.nl/rsmaxguide
Hoianddoei




Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 29-01-11

Dit gaat te ver! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dit gaat te ver!   Dit gaat te ver! I_icon_minitimedo feb 10, 2011 9:52 pm

Ik begrijp je standpunt.

Jouw gedeelte geloof ik wel, alleen het gedeelte van de hacker niet. Een hacker zou niet duidelijk maken dat hij/zij op je account geld zit over te maken naar een ander account.

En het is helemaal niet handig om een account te delen/hebben gedeeld. Vooral niet als je een moderator bent van een Clan Chat. De andere speler kan makkelijk vragen voor een un-rank.

Ik heb nog wel meer klachten over de Clan Chat en het forum, en denk dat ik ook minder actief word op dit forum.

Ik wil alleen nog op het forum komen voor de krant, maar omdat ik mensen niet 100% vertrouw, weet ik niet of het een eerlijke krant wordt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arend

Arend


Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 28-12-10
Leeftijd : 26

Dit gaat te ver! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dit gaat te ver!   Dit gaat te ver! I_icon_minitimedo feb 10, 2011 10:33 pm

Ik snap jou punt ook van het verhaal. Dit was toen het account net bestond ik was mupped ik had me real age ingevoerd dus ik kon geen katttenkwaad uithalen.

Als mensen klachten hebben meld het bij het forum of via de suggesties anders is het hetzelfde lot van de nl community.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://arendhino.websitemaker.nl/rsmaxguide
kingbauke6




Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 29-12-10

Dit gaat te ver! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dit gaat te ver!   Dit gaat te ver! I_icon_minitimeza feb 12, 2011 4:19 pm

Hoianddoei schreef:
Ik begrijp je standpunt.
Jouw gedeelte geloof ik wel, alleen het gedeelte van de hacker niet. Een hacker zou niet duidelijk maken dat hij/zij op je account geld zit over te maken naar een ander account
een hacker zou dat best kunnen zeggen de mensen reporten een acc van iemand die gehacked is niet zo snel en dan zou alles een grap kunnen zijn en zolang de hacker niet zegt naar welk acc maakt dat niet zoveel uit voor de hacker( dan weten de mensen toch niet welk acc ze zouden moeten reporten)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Dit gaat te ver! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dit gaat te ver!   Dit gaat te ver! I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dit gaat te ver!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Runescape :: Algemeen-
Ga naar: