Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
ZoekenIndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Shazza verlaat DOCC

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Shazza

Shazza


Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 31-01-11
Woonplaats : Privé

Shazza verlaat DOCC Empty
BerichtOnderwerp: Shazza verlaat DOCC   Shazza verlaat DOCC I_icon_minitimevr feb 11, 2011 6:17 pm

Na een korte periode lid te zijn van Death of CC heb ik besloten DOCC te verlaten. Het gedrag wat er wordt vertoond naar de mede-spelers toe kan ik niet tolereren, en daarom heb ik besloten DOCC achter me te laten en verder te gaan op het RuneScape forum.

In deze korte periode heb ik verschillende soorten threads gemaakt, en 3 van deze threads geeft informatie. Ik ben niet van plan deze weg te halen. Dit alleen omdat ik volledige hulp bied aan de mede spelers toe.

Wel wil ik zeggen dat deze site nergens naartoe gaat, en dat jullie beter kunnen stoppen. Ik heb niks tegen de meeste hier hoor, maar het gedrag wat sommige van jullie tonen kan ik niet aan, en heb dus besloten dit voor dag te laten.

Ik noem geen namen, maar ik bedank ThaMcDonut wel voor de geweldige site die hij opgericht heeft samen met de mede-makers. Ik heb niks tegen hem en Pro f0, maar heb wel iets tegen de andere spelers, niet allemaal, maar sommigen. Verder vind ik Kings Jesdaa een toffe gozer en ook nog zo knap en slim.

Sorry, ik verlaat deze site volledig en verplaats me naar een andere cc. Ik zal af en toe komen kijken hoe het staat, maar zal niet meer in de cc komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rialchix




Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 05-02-11

Shazza verlaat DOCC Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shazza verlaat DOCC   Shazza verlaat DOCC I_icon_minitimevr feb 11, 2011 6:36 pm

Jammer dat je weggaat. Het is de laatste tijd wel een beetje er in de cc hoe iedereen met elkaar omgaat.
Er kan zeker nog veel verbeterd worden(!)
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Shazza verlaat DOCC
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De eerste DOCC krant - Binnenkort!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Death of Cc :: Clan Chat Nieuws-
Ga naar: